Dag 39 Christchurch, Auckland, Hong kong, Amsterda - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jeroen - WaarBenJij.nu Dag 39 Christchurch, Auckland, Hong kong, Amsterda - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jeroen - WaarBenJij.nu

Dag 39 Christchurch, Auckland, Hong kong, Amsterda

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

12 November 2014 | Nederland, Amsterdam

Is al bijna weer 3 kwart jaar geleden dat ik weer thuis gekomen ben, schrijf toch nog maar even een afsluiter.
De terug reis was een lange reis van 35 uur, maar viel achteraf reuze mee.
in het eerste vliegtuig naar Auckland zat ik naast mensen net als het hele vliegtuig die naar de paarden rennen in Christchurch waren geweest. En het halve land reis er naar toe om te kijken en natuurlijk te wedden. Was een korte maar turbulente vlucht er was slecht weer in aantocht. Dus net op tijd weg. De reis naar Hong Kong ging soepel. Was helaas mistig in Hong kong dus kon niet van het mooie uitzicht daar genieten tijdens de landing. Moest daar 6 uur wachten op het volgende vliegtuig, dus maar een beetje gehangen en rondjes gelopen in de enorme vertrekhal. Is verder niet heel bijzonder omdat het allemaal hetzelfde eruit ziet. De vlucht naar Amsterdam ging ook soepel en kwam een half uur eerder aan dan gepland en toen we bij de bagage hal waren was de bagage er ook al en met 3 vluchten achter elkaar had ik daar mn twijfels over. Denk er nog steeds met veel genoegen aan mn reis terug en het was een super mooie reis. Maar de volgende ligt al weer in het verschiet