Dag 31 Regen dag Mt Cook - Reisverslag uit Aoraki Mount Cook, Nieuw Zeeland van Jeroen - WaarBenJij.nu Dag 31 Regen dag Mt Cook - Reisverslag uit Aoraki Mount Cook, Nieuw Zeeland van Jeroen - WaarBenJij.nu

Dag 31 Regen dag Mt Cook

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

03 November 2014 | Nieuw Zeeland, Aoraki Mount Cook

Het was weer was vandaag regen sneeuw en hagel. En na een paar schijn bewegingen tot het bijna droog was en ik buiten stond en weer plenste was het om zes uur eindelijk droog naar meer als 24 uur geplenst te hebben. Was zo blij als een kind dat ik even naar buiten kon en een frisse neus te halen! Een hele frisse. Kon nog niet heel veel zien door de wolken, maar wat je zag was wel prachtig. Zeker nu. Omdat er veel sneeuw gevallen is ziet het er heel mooi uit met alle witte toppen tot bijna beneden en iets hoger in het dorp tot beneden.
Morgen me muts en hand schoenen te voor schijn halen als het droog blijft de wolken weg trekken en misschien een glimp van mt Cook kan zien.