Dag 27 Monterey, Ano Nuevo state park en Santa Cru - Reisverslag uit Santa Cruz, Verenigde Staten van Jeroen - WaarBenJij.nu Dag 27 Monterey, Ano Nuevo state park en Santa Cru - Reisverslag uit Santa Cruz, Verenigde Staten van Jeroen - WaarBenJij.nu

Dag 27 Monterey, Ano Nuevo state park en Santa Cru

Door: Jeroen en Vanessa

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

02 Juli 2015 | Verenigde Staten, Santa Cruz

Vanmorgen een wandeling langs de kust gemaakt in het Ano Nuevo state park. Dit park ligt tussen Santa cruz en Half Moon bay richting San Fransisco. Hier zijn we nog bij een kleine kolonie zeeolifanten geweest via een flinke wandeling.  En op afstand hoorde we ook nog heel veel zeeleeuwen die daar op een eiland in de buurt lagen. Vervolgens naar Santa Cruz terug gereden voor onze alweer laatste overnachting. Morgen avond gaan we het land waar we een piepklein stukje van mogen hebben zien helaas weer verlaten. Het land van de hamburgers, refill frisdrank, frozen yoghurt, BBQ, de vele fastfoodketens en restaurants (waar je niet om de rekening hoeft te wachten), motels, lieve vriendelijke mensen, cowboys, indianen, surfers, park medewerkers, de pick ups, enorme trucks, campers met auto/ boot er  achter, de eindloze wegen, het wildlife (zoveel hadden we hier niet verwacht), de nationale parken, de reuze bomen, bossen, vergezichten, bergen, rotsen, kliffen, canyons, kust, stranden en de enorme temperatuursverschillen.
Morgen nog een klein stukje rijden via de highway 1 tot San Fransisco. Kijken waar morgen de teller van de auto op eindig.