dag 16 Kingman naar Palm springs - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van Jeroen - WaarBenJij.nu dag 16 Kingman naar Palm springs - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van Jeroen - WaarBenJij.nu

dag 16 Kingman naar Palm springs

Door: Jeroen en Vanessa

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

21 Juni 2015 | Verenigde Staten, Palm Springs

We zijn inmiddels weer in Californië beland na een lange mooie route door de staten Nevada, Utah en Arizona. In Kingman vanochtend nog even bij een oude grote stoomlocomotief gekeken die in het centrum stond. In verband met het spoor die er ligt langs route 66 loopt.Er rijden nog steeds regelmatig zeer lange treinen over van meer dan een kilometer.
Langzaam aan gaan we richting de kust van Los Angeles. De route vanaf Kingman was een lange weg door de prairie/woestijn. Waarvan een stuk route 66 was daarna via highway 95 een drukke route met veel vrachtverkeer. En de radio gestationeerd aan op een toepasselijke Amerikaanse country zender en gaan met die banaan :)
In Palm spring blijven we 3 nachten in een resort/motel met een groot zwembad en 40+ temperaturen waar we heerlijk gaan relaxen voordat we naar het koude LA (25 graden) gaan.