Dag 9 Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Jeroen - WaarBenJij.nu Dag 9 Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Jeroen - WaarBenJij.nu

Dag 9 Las Vegas

Door: Jeroen en Vanessa

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

14 Juni 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

Na een heerlijk nacht in in het Royal resort in Vegas. Niet een heel luxe hotel zoals er heel veel hier zijn in Vegas, maar verder prima met lekker zwembad. De ochtend waren we  eerst gestart met een bezoekje aan de Mac Donalds onder het genot van een smoothie even de reisverslagen te uploaden. We hadden een paar dagen weinig tijd gehad en een slechte wifi verbinding. Vervolgens heerlijk het zwembad ingedoken 43 graden!! en de rest van de dag gebleven tot dat er weer een thunderstorm voorbij kwam. Deze duurde een half uurtje. Dus was er een goede reden om de middag Las Vegas Boulevard (de strip) lekker onveilig te maken. We zijn vele hotels in geweest van Venetië , Parijs tot aan New York. De hotels hebben allemaal een thema en deze is dan ook nagebouwd. In bijvoorbeeld het Venetian hotel hebben ze in het hotel klein Venetië nagebouwd inclusief de grachten en gondels en gezellige Italiaanse terrassen. We hebben de mooie watershow van het Balagio hotel gezien.
Naar mate  de avond vorderde  werd het alleen maar mooier door alle lichtjes en shows.
Was echt grappig en mooi om deze stad gezien te hebben, het is echt bizzar zoveel mooie gebouwen, mensen, auto's, limousines, hotels, casino's en dure winkels.

• 16 Juni 2015 - 20:08

Nellie Tolkamp:

Hallo Jeroen en Vanessa
    Wat waren wij blij om weer iets van jullie te horen en te lezen.
    Jullie hebben al wel heel veel gezien en meegemaakt.
    Er zijn natuurlijk prachtige foto,s gemaakt.
    Maar wat is het daar warm,dan kun je toch ook alleen maar aan het water liggen.
    Jullie genieten toch ook wel,van jullie vakantie.
    Of zijn jullie aldoor actief?
    Neem ook de rust." VAKANTIE".
    De lieve groetjes van ons. Nellie