Dag 26 Reis naar Dunedin - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Jeroen - WaarBenJij.nu Dag 26 Reis naar Dunedin - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Jeroen - WaarBenJij.nu

Dag 26 Reis naar Dunedin

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

29 Oktober 2014 | Nieuw Zeeland, Dunedin

Reis dag naar Dunedin aan de oostkust van het zuider eiland.
De reis was gelukkig niet zolang een uur of 4 maar wel weer erg mooi.
Was heel slecht weer in Queenstown maar was nog net droog aangekomen bij de bushalte.
De bergen waren weer helemaal wit met een pak sneeuw tot halver wegen
De reis ging door steeds minder bergachtig terrein en steeds mee vee.
Even pitstop gehad in een oud mijn stadje wat erg leuk was.
Om een uur of twaalf in Dunedin aangekomen. Is erg leuk studenten stadje.
Met eem heel mooi station waar net toen ik er kwam een trein toeristen aangekomen was van een trein rit door de bergen komende dagen nog maar een keer terug voor een foto!
Zit een erg leuk hostel van een Zwitserse. Een oud klooster naast een kerk wat nu een meisje school is.
Dat heb je hier nog gescheiden scholen en uniformen.
Morgen wil ik een tour naar de otago peninsula waar Pinguïns zee leeuwen en albatrossen zitten.