Dag 24 Queenstown en Ben Lomond track - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Jeroen - WaarBenJij.nu Dag 24 Queenstown en Ben Lomond track - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Jeroen - WaarBenJij.nu

Dag 24 Queenstown en Ben Lomond track

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

27 Oktober 2014 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Vandaag naar een wat warme nacht! Bovenin een stapelbed en alle warmte stijgt lekker op.
Was ik er vroeg uit had besloten nog een dag langer te blijven en van hier uit de Milford sounds te doen wel een dag van 13 uur met bus reis en boottocht door de fjorden.
Dus moest even de trip regelen en een dag langer blijven.
Was allemaal geen probleem en was zo geboekt.
Om negen uur ben ik vertrokken voorde trekking. Wist dat het een lange dag zou worden. Omdat er overal stond dat het acht uur duurde heen en terug naar1755 meter.
Het was een pittige klim maar was al voor twaalf uur boven dus wast best trots op me zelf en ben best een goeie klimmer. Op de top waren al vier mensen waarvan 1 natuurlijk een Nederlander was kom je op de vreemdste plekken tegen.
Het was al een mooie uitdagende tocht maar het uitzicht was werkelijk prachtig.
Kreeg zelfs een beetje hoogte vrees met die stijle kliffen naar beneden.
Was onderweg ook, maar vooruit kijken! Was een best een klim pad waar je je handen ook af en toe nodig had. Dalen is natuurlijk niet mn sterkste kant maar was binnen 6 en half uur weer terug met nog een omweg naar de gondel. Daarna wel een lekkere pint verdiend

• 28 Oktober 2014 - 10:48

Cor Veth:

Hai jeroentjo heb net (van 10:15 tot 10:40) ff alle verslagen en foto's op m'n gemak gelezen en bekeken en tjongejonge man wees maar blij met die superconditie van jou want volgens mij verbrand jij heel wat calorieen op een dag.Wat is het toch een schitterend (ei)land.Kan niet wachten totdat je alle foto's laat zien wanneer je weer (VEILIG)terug bent.Nog heel veel plezier en mooie locatie's te gaan denk ik.

• 28 Oktober 2014 - 21:12

Judith Bolder:

Wouw Jeroen, net alle foto's bekeken...wat mooi!
    Geniet nog ff van deze geweldige reis !
    Groetjes van je "oude" overbuurtjes.