Dag 15 Picton en the snout track - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van Jeroen - WaarBenJij.nu Dag 15 Picton en the snout track - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van Jeroen - WaarBenJij.nu

Dag 15 Picton en the snout track

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

18 Oktober 2014 | Nieuw Zeeland, Picton

Vanochtend weer is gratis ontbijt bij het Hostel dus eerst maar even aan de toast gegaan met jam en a cup of tea. Daarna ging ik de snout track wandelen van een km of 15 met uitzicht over de erg mooie baaien en vandaag ging er toevallig ook een hardloop wedstrijd over heen. Een paar km van de streep stonden al een stel water aan te geven en wat snoepjes. En als wandelaar mocht ik er ook van mee genieten. Raakte aan de praat en voor je het weet stond ik ook water uit te delen wat erg grappig was. Na een uur waren de hardlopers voorbij en moest ik in de rugby houding nog even op de foto voordat ik verder kon. Graeme de man van het stel zei dat ik prima door kon voor een kiwi en dat ze hier nog genoeg technische mensen nodig hadden en vooral in Christchurch naar de aardbeving en of ik niet een jaartje kon blijven zorgde hij wel voor een working permit. Toen maar verder gegaan met de track na even het mail adres geregeld om de foto's op te sturen.
Was een hele mooie wandeling met prachtige uitzichten over de baai en de bergen en af en toe kwam die hele grote pont er door heen varen. Op het einde van de track had je een picknick plek en uitzicht over een baai. En toevallig kwamen er een hele groep dolfijnen voorbij die daar rustig hun rondje aan het zwemmen waren. Je kon ze niet zo mooi zien als op de boot maar was wel cool. Vanavond is er een wedstrijd op tv de wallabies tegen de all blacks een rugby wedstrijd wat hier de nummer 1 sport is en denk ik het hele land plat voor ligt om een om een oefenwedstrijd

  • 19 Oktober 2014 - 13:13

    Theo:

    Tol,

    Mooie verslagen hoor. Heb je misschien nog een foto kunnen schieten van Sméagol?
    Blijf vooral schijven en niet te vergeten de fotootjes posten!

    Groeten Theo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeroen

Actief sinds 06 Okt. 2014
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 11606

Voorgaande reizen:

30 Mei 2015 - 30 Mei 2015

West kust VS

04 Oktober 2014 - 11 November 2014

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: