Dag 12 Reis naar Wellington - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Jeroen - WaarBenJij.nu Dag 12 Reis naar Wellington - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Jeroen - WaarBenJij.nu

Dag 12 Reis naar Wellington

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

15 Oktober 2014 | Nieuw Zeeland, Wellington

Vandaag de bus reis naar Wellington.  Lekker uitgeslapen tot acht uur, tas gepakt en om negen uur richting het bus station gelopen. Om eerst even bij een cafe wat te drinken en bij de openbare bibliotheek even te internetten. De bus reis was weer een mooie tocht we kwamen weer door Tongariro national park dus heel dicht bij de vulkanen waar je een prachtig uitzicht op had van af de weg. Verder door bergachtig landschap met veel schapen en koeien. En op heg eind voor het eerst de Abel tasman zee gezien. Maar die zie ik op het zuider eiland veel vaker!! Kwam ongeveer in Wellington om vijf uur aan en had geluk hoefde niet ver naar het hostel te lopen was er recht tegen over. Dus kon na het inchecken nog gauw even Wellington een beetje verkennen.
Was over de boulevard gelopen en daar was het heel druk om dat het heerlijk weer was en iedereen aan het hardlopen wandelen of terrasje aan het pakken was.
Wellington ziet er als hoofdstad druk maar wel gezellig en relaxed eruit.
Zelf ook gauw gaan eten want er stond een wasje op mij te wachten!!
Lekker gegeten jn cuba street eigenlijk een  straat met alleen maar eet tentjes en je eigenlijk uit alle culturen kunt eten.
Daarna was het inmiddels al donker en gauw wat  boodschappen gedaan voordat de berg was te wachten stond. Nu even aan het wachten voordat hij klaar is en kan ik mooi deze update even doen!!