Dag 11 Taupo Haku falls - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Jeroen - WaarBenJij.nu Dag 11 Taupo Haku falls - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Jeroen - WaarBenJij.nu

Dag 11 Taupo Haku falls

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

14 Oktober 2014 | Nieuw Zeeland, Taupo

Vandaag the day after toch nog een beetje moe van gisteren. Maar had niet heel veel op de planning staan dan.
Ik wilde de bus naar Wellington regelen en nog even naar de de Haku watervallen.
De bus was zo weer geregeld zo als eigenlijk alles heel goed geregeld is hier voor toeristen. En daarna even naar de supermarkt voor een ontbijt en de uur lange toch naar de falls. Onderweg kwam ik een canadese tegen die er ook naar op weg ging en dus gezellig mee gelopen. Ze had toevallig ook Nederlandse ancestors. Ze hete ook met de achternaam van Blaricum en dan op ze engels. En kwam uit nova scotia . Eigenlijk was een een spraak waterval en kreeg weinig gelegenheid om wat te zeggen en de terugweg same story. De watervallen waren wel leuk was meer een stoom versnelling maar we met heel veel water en heel mooi helder blauw water.
Na dat we terug waren naar het hostel gegaan om voor morgen wat te regelen. Wellington is wel vrij duur en wordt steeds lastiger om een hostel te vinden. Het backpackers seizoen is volgens mij begonnen. Zullen zien vrijdag naar het zuider eiland. Ben zeer benieuwd.

• 15 Oktober 2014 - 21:14

Wouter:

Hey broer,

Leuk om al die verhalen en ervaringen te lezen. Ik zie dat je ook al een beetje ingeburgerd raakt door af en toe een Engelse termen te strooien. Keep on going! Enjoy your time at the other side of the world and at the southern island!

Groet Wouter