dag 9 Op weg naar Taupo - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Jeroen - WaarBenJij.nu dag 9 Op weg naar Taupo - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Jeroen - WaarBenJij.nu

dag 9 Op weg naar Taupo

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

12 Oktober 2014 | Nieuw Zeeland, Taupo

Vandaag naar Taupo gegaan hoefde gelukkig niet vroeg op naar de dag van gister de bus had ik pas om 11:15...
Heb er wel zin in Rotoura was heel mooi maar ook heel toeristische. En wilde een van de mooiste hike ter wereld gaan doen zeggen ze.
Heb het meteen voor morgen maar geboekt want je hebt er een transfer heen en terug.
Ongeveer 7-8 uur lopen over 20 km. In de lonely planet stond dat het mooi was maar zeker niet leuk vanwege de hoogte meters. Mijn hand schoen en muts kunnen mee aangezien het vriest op de top. Maar zou wel mooi worden gelukkig. Er schijn nog wel wat sneeuw te liggen. En de wandeling gaat nog langs een actieve vulkaan waar je niet dicht bij mag komen.
Verder is Taupo een leuk stadje aan een heel groot blauw meer. Lijkt net de middellandse zee met het blauwe water. En daar achter de twin peaks twee hele grote vulkanen met witte toppen. Zo even lekker eten en er vroeg in ,wordt half zes opgehaald . En dan op weg naar land van mordor voor de film kenners

• 12 Oktober 2014 - 09:28

Henk En Nellie:

Hallo Jeroen.
    Wij genieten mee met jou verre reis.
    We blijven zo goed op de hoogte waar je bent.
    Nog een fijne tijd, en geniet en relax.
    Liefs en de hartelijke groetjes van ons.

• 12 Oktober 2014 - 21:53

Dénis:

He Jeroen,

heb net al je reisverslagen gelezen. Echt leuk dat je ons op deze manier je reis deelt. Het klinkt allemaal zeer mooi en sportief. De ene wandeling/klim na de andere. Heb ook al een paar mooie foto's gezien. Mooi man!

Zorg dat je voetjes goed blijven want je moet nog een aantal weken en als je terug komt dan mag je bij de zevenheuvelenloop aan de slag. Dus blijf elke avond die hottub gebruiken. Misschien kan je hem nog delen met een leuke new zealandse, maar geen Mauri dame. Anders dansen ze de Haka straks op jou, hahaha.

Kijk uit na je volgende verslag en foto's. Geniet ervan kerel.

Groeten uit Holland.