Dag 8 wandeling op mount ngongotaha - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Jeroen - WaarBenJij.nu Dag 8 wandeling op mount ngongotaha - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Jeroen - WaarBenJij.nu

Dag 8 wandeling op mount ngongotaha

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

11 Oktober 2014 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Vandaag dacht ik weer een rustige dag. Viel een beetje tegen begon rustig laat opgestaan en bus geregeld voor de volgende dag naar Taupo.
Nadat dat geregeld was wilde ik een wandeling naar mount ngongotaha maken en daar een trail doen. De weg er naar toe was al vrij lang. De wandeling verder was heel mooi door een weer een heel mooi bos wat eigenlijk wel tropische leek maar toch niet was. De klim was 750 meter en ging allemaal prima. Tot halverwege de weg naar beneden een km of 15 was ik op en weer een blaar onder mn andere blaar. En moest nog een km of zeven. Een paar lang:-). Na de wandeling eerst nog heerlijk met mn voetjes omhoog gelegen en daarna meteen de hot tub ingedoken. Was heerlijk al was het de hele dag mooi weer. S' avonds vroeg gaan eten en een keer lokaal menu op beef schnitzel met gravy and smashed potatoes. En een groot glas bier. Daarna was ik zo moe dat ik het verhaaltje vandaag geschreven heb!! Morgen dus vandaag lekker weer naar Taupo uurtje maar van Rotorua. Dus even een relax dag.